چهار "یک" طب سنتی چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چهار "یک" طب سنتی چینی

چهار "یک" پزشکی سنتی چینی به معنی چهار نوع طب چینی، آنها یک داروی خوراکی چینی، یک بطری مخلوط Maikang، می کند از خارجی چینی پزشکی و حوضه از پا حمام پزشکی می باشد.

دهان چینی است که توسط انواع بسیاری از گیاهان ساخته شده است و کسانی که گیاهان را می توان با توجه به لزوم ترکیب شده است. 49 فرم های دوزاژ و 196 نسخه و در مجموع وجود دارد. در طول درمان، ما سبزی های مختلف برای درمان عوارض مختلف استفاده کنید.

مخلوط Maikang، تفاوت های زیادی را در مواد تشکیل دهنده وجود دارد، اما این به این معنی نیست که در درمان این بیماری مهم نیست. این می تواند کمک به تنظیم گردش خون، در علاوه بر این، داروهای لازم برای درمان بیماری کلیه است.

نرم افزار خارجی چینی پزشکی از جمله دو شکل دوز و دو نسخه، آن را نیز با توجه به شرایط بیماری استفاده می شود. عملکرد آن است که به ترویج گردش خون و از بین بردن استاز خون.

همانطور که برای پا حمام پزشکی، که شامل 49 فرم های دوزاژ و 147 نسخه، آن است که قبل از خواب اهداف به ترویج گردش خون و تخلیه مواد سمی توسط پوست استفاده می شود.

مزایای استفاده از این چهار "یک" است که مواد تشکیل دهنده فعال در آنها را می توانید به طور مستقیم ضایعات رسیدن، توسط تخلیه سموم از پوست، آنها می توانند کمک به درمان بیماری کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. در مقایسه با پزشکی غربی، آنها می توانند به این بیماری از دلایل اساسی و طبیعی تر درمان می کند.





:: برچسب‌ها: گزینه های درمان بیماری های کلیه، چهار "یک" طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: